Robert Quenn YAŞIYOR !

Green Arrow | Robert Queen Yaşıyor



Robert Queen new 52 evreninde ölmemiştir Oliver'da ölmemiştir hatta Moira Queen'de ölmemiştir, kısacası kimse ölmemiştir ama herkes Robert'ın öldüğünü düşünmektedir. Robert Queen Green Arrow #27 ile yeniden karşımıza çıkıyor sonrasında Green Arrow #31'de ölüyor ama.. neyse sanırım konumuz ölmesi değil nasıl ölmemesi.


Oliver hayretler içerisinde, aradan yıllar geçmiş maskeli herifin teki aylarca mahsur kaldığın adada seni köşeye sıkıştırıp "Be.. Ben senin... Babanım" diyor sonra Oliver ve Shado bir bakıyorlar aha Robert Queen tabii Oliver durur mu, yapıştırıyor cevabı "Benim babam öldü!" lan adam demin ben ölmedim yaşıyorum dedi sarılıp öpsene ne uzatıyon! bide yetmezmiş gibi "Ya ben çok geldim Star City'e, ama yanınıza gelemedim, aha Shado'ya sor" diyor Oliver şok bir bakıyor Shado'da biliyor hatta bilmekle kalmıyor Robert'dan çocuk bile peydahlamış ama Robert'ın haberi bile yok! hadi çocuk yaptınız sahip çıkın bari sonra elin kötüsü Komodo geliyor çocuğa ben senin babanım aha Shado'ya sor diyor 

Robert bazı düşmanlar edinmiştir, düşmanlarının onu rahat bırakmayıp ailesine zarar vereceğini düşündüğü içinde kimseye yaşadığını söylemiyor

Robert Arrow Clan'ın kötülere karşı verdiği mücadelede Komodo'nun kalbine sapladığı ok ile bu sefer gerçekten ölüyor, sonrasında kızları Emiko babasının intikamını almak için Komodo'yu kalbinden bir ok ile vuruyor ve Komodo'da ölüyor, Shado Oliver'a Emiko'nun aslında Komodo'nun değil Robert'ın kızı olduğunu söylüyor ve O senin yarı kız kardeşin diyerek olayı tatlıya bağlıyor 

Robert'ın görünüşü, hikayesi, Shado ile ilişkisi derken aklımızda Green Arrow: The Longbow Hunters canlanmıyor değil. Karakter Neal Adams'ın Green Arrow'una bir selam niteliğinde, hele o sakalı? Bize new 52 öncesi Green Arrow portresi çizen bu adama hemen kanınız ısınıyor, zira özlüyorsunuz bile 

Tabi ki bu hikaye Arrow dizisine yansıyamaz çünkü bu seride Robert kendini kafasından vurmuyor yada Oliver onun bedenini gömmüyor dizinin aksine...

The Flash'ın son bölümünde açıkça ifade ediliği gibi Earth 2 evreninde ölen kişinin Robert değil Oliver olduğunu biliyoruz yada Kanunsuzun veya diğer adıyla Hood'un Robert Queen olduğunu biliyoruz ve bu bile bizi heyecandırmaya yetiyor

0 yorum: